הדבר הקבוע היחיד – זה השינוי!

04/02/2021

בעולם העסקים זה ידוע – או שתסתגל למציאות החדשה ותשתנה או שתמות. עסקים רבים שלא התכוננו לעתיד של הענף שלהם – לא שרדו. בתוך כל השינויים שהואצו בשנה האחרונה אני רוצה…

amy

בעולם העסקים זה ידוע – או שתסתגל למציאות החדשה ותשתנה או שתמות. עסקים רבים שלא התכוננו לעתיד של הענף שלהם – לא שרדו. 

בתוך כל השינויים שהואצו בשנה האחרונה אני רוצה להדגיש 3 מגמות עיקריות:

  1. פעם דיברנו במונחים של צרכן שמחפש או/או – או מחיר או מותג. היום הצרכן (המודע, החשדן והמבין) רוצה גם וגם – איכות טובה במחיר טוב. הנאמנות של הלקוח הולכת וקטנה, לכן יש צורך בבניית ערך חיובי למותג. היום קונים “ערך” ויש צורך לספר את הסיפור של המותג.
  2. הלקוח באונליין ובאופליין – הוא אותו אדם. אותו תא משפחתי. הצרכן הוא במרכז היום וכל עסק צריך לחשוב איפה הוא פוגש את הצרכן שלו – הן בעולם הפיזי והן בעולם הדיגיטלי.
  3. הצרכן דורש יחס אישי. כבר היום אנו רואים שהחנויות הקטנות, השכונתיות, מתחזקים בזכות היחס האישי. במקביל, החנויות הגדולות שהבינו את זה מזמן מתאמצים לתת יחס אישי לכל לקוח בעזרת הדיגיטל – קופונים אישיים וכד’.   

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

  • כמה עולה להקים חנות אינטרנטית?

    amy

    הקמת אתר חנות דיגיטלית עולה החל מכמה אלפי שקלים לעשרות אלפי ₪ (ויש גם במאות אלפי ₪). זה תלוי סוג…

    04/03/2021
    טיפים, כללי, מאמרים, שיווק דיגיטלי+מסחר מקוון
  • מה הפונקציות שצריך לחפש בפלטפורמה להקמת חנות אינטרנטית?

    amy

    הפלטפורמה צריכה לאפשר לך לנהל הזמנות, לשלוח סחורות, לעקוב אחר מלאי ולטפל בכל הצד האדמיניסטרטיבי של ניהול חנות מבלי שתצטרך…

    04/03/2021
    טיפים, כללי, שיווק דיגיטלי+מסחר מקוון
  • זפייר – למה זה טוב?!?

    amy

    Zapier הוא כלי אוטומציה מקוון המחבר בין האפליקציות המועדפות עליכם, כמו Gmail, whatsapp, Mailchimp ועוד. באפשרותך לחבר אפליקציות לאוטומציה של…

    04/03/2021
    טיפים, כללי, שיווק דיגיטלי+מסחר מקוון