המדינה (חפשו במעוף) מחלקת כסף למימון הקמת חנות באינטרנט. בהנחה שיש לכם מוצרים או חנות פיזית, חשוב שתדעו למה אתם נכנסים.
- חנות דיגיטלית דורשת השקעה משמעותית בזמן, כסף ואנרגיה – כמעט כמו בחנות פיזית. ניהול מלאי, ייצור, תפעול, שרות לקוחות ברמה גבוהה. אמנם אין שכ"ד וארנונה כל חודש, אבל עלויות השיווק והקידום הדיגיטלי, לא מבוטלות.
- חייבים להשקיע בתמונות טובות של המוצר (מכל הכיוונים) וגם בתמונות אוירה להמחשת רוח המותג. זכרו, המכירה היא ויזואלית לחלוטין. ככול שיראו יותר – יקנו יותר!
- רצוי להוסיף כמה שיותר פרטים – שימושים, תיאור המוצר, משקל, גודל, צבע, מידה או כל מה שרלוונטי למוצר הספציפי. ככול שללקוח יהיה את כל האינפורמציה לגבי המוצר – הוא ירגיש יותר ביטחון לקנות אותו.
- החנות לא סטאטית! יש לחדש את המוצרים (התמונות) מידי תקופה. חשוב שהלקוחות שנכנסים לאתר יראו משהו חדש ומעניין. המשמעות הפקת תמונות מקצועיות באופן סדיר.
- אל תוותרו על תקנון אתר – זה המקום שלכם להגן על עצמכם ועל העסק שלכם. כאן תכתבו את התנאים לביטול עסקה, החזר מוצר, מוצר ניזוק, משלוח שלא הגיע ליעדו ועוד.