גפן ייעוץ עסקי

חשוב שתדעו למה אתם נכנסים.

posti6

המדינה (חפשו במעוף) מחלקת כסף למימון הקמת חנות באינטרנט. בהנחה שיש לכם מוצרים או חנות פיזית, חשוב שתדעו למה אתם נכנסים. 

  1. חנות דיגיטלית דורשת השקעה משמעותית בזמן, כסף ואנרגיה – כמעט כמו בחנות פיזית. ניהול מלאי, ייצור, תפעול, שרות לקוחות ברמה גבוהה. אמנם אין שכ"ד וארנונה כל חודש, אבל עלויות השיווק והקידום הדיגיטלי, לא מבוטלות. 
  2. חייבים להשקיע בתמונות טובות של המוצר (מכל הכיוונים) וגם בתמונות אוירה להמחשת רוח המותג. זכרו, המכירה היא ויזואלית לחלוטין. ככול שיראו יותר – יקנו יותר!
  3. רצוי להוסיף כמה שיותר פרטים – שימושים, תיאור המוצר, משקל, גודל, צבע, מידה או כל מה שרלוונטי למוצר הספציפי. ככול שללקוח יהיה את כל האינפורמציה לגבי המוצר – הוא ירגיש יותר ביטחון לקנות אותו.
  4. החנות לא סטאטית! יש לחדש את המוצרים (התמונות) מידי תקופה. חשוב שהלקוחות שנכנסים לאתר יראו משהו חדש ומעניין. המשמעות הפקת תמונות מקצועיות באופן סדיר.
  5. אל תוותרו על תקנון אתר – זה המקום שלכם להגן על עצמכם ועל העסק שלכם. כאן תכתבו את התנאים לביטול עסקה, החזר מוצר, מוצר ניזוק, משלוח שלא הגיע ליעדו ועוד. 
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן