עולם האופנה אחרי משבר הקורונה

04/02/2021

אז מה בכל זאת אפשר להגיד על השינויים בענף הקמעונאות – בתחומי האופנה, תכשיטים וחפצי החן? הקניון OUT – האינטרנט IN!יש שינוי דרמטי בהתנהגות הצרכנית. בשנה האחרונה היקף המכירות באון…

amy

אז מה בכל זאת אפשר להגיד על השינויים בענף הקמעונאות – בתחומי האופנה, תכשיטים וחפצי החן? הקניון OUT – האינטרנט IN!
יש שינוי דרמטי בהתנהגות הצרכנית. בשנה האחרונה היקף המכירות באון ליין עלה על היקף המכירות באופ ליין.
בחמש השנים שעברו ליוויתי מעל ל 250 עסקים במעבר ל ECOMMERCE – מסחר מקוון. משבר הקורונה הוכיח שמי שעשה את המעבר לאינטרנט לפני פרוץ המגפה, הצליח להחזיק את העסק ובמקרים מסוימים אף להגדיל את המכירות למרות התקופה הקשה.
הנתונים מראים שכיום עסקים בעלי נוכחות אינטרנטית במקביל לחנות הפיזית – פורחים. העסקים שמבוססים רק על עוברי אורח פחות שורדים.
המעבר למסחר מקוון זו אחת החלטות הכי משמעותיות בעסק.  הקמת החנות האינטרנטית זה החלק הקל (יחסית). הניהול השותף זה האתגר האמיתי. ניהול המלאי, ניהול המשלוחים, החזרות, הממשק בין הפיסי לדיגיטלי ועוד. הרבה פעמים שמעתי מבעלי עסקים שאמרו לי “המוצרים שאני מוכר, לא קונים באינטרנט. הלקוח שלי רוצה למדוד, למשש ביד… אולי זה יתאים ללקוחות בעתיד”. אז…. חברים, העתיד כבר כאן! 

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

  • כמה עולה להקים חנות אינטרנטית?

    amy

    הקמת אתר חנות דיגיטלית עולה החל מכמה אלפי שקלים לעשרות אלפי ₪ (ויש גם במאות אלפי ₪). זה תלוי סוג…

    04/03/2021
    טיפים, כללי, מאמרים, שיווק דיגיטלי+מסחר מקוון
  • מה הפונקציות שצריך לחפש בפלטפורמה להקמת חנות אינטרנטית?

    amy

    הפלטפורמה צריכה לאפשר לך לנהל הזמנות, לשלוח סחורות, לעקוב אחר מלאי ולטפל בכל הצד האדמיניסטרטיבי של ניהול חנות מבלי שתצטרך…

    04/03/2021
    טיפים, כללי, שיווק דיגיטלי+מסחר מקוון
  • זפייר – למה זה טוב?!?

    amy

    Zapier הוא כלי אוטומציה מקוון המחבר בין האפליקציות המועדפות עליכם, כמו Gmail, whatsapp, Mailchimp ועוד. באפשרותך לחבר אפליקציות לאוטומציה של…

    04/03/2021
    טיפים, כללי, שיווק דיגיטלי+מסחר מקוון