בוויקיפדיה מתארים את זה כך: ""אומניס" הוא לטיני עבור "הכול / כולם" ומציע כאן שילוב של כל הערוצים הפיזיים (לא מקוונים) והערוצים הדיגיטליים (מקוונים) כדי להציע חווית לקוח אחידה."
מילת המפתח היא חווית הלקוח. במקביל לחוויה הפיזית בחנות, לקוחות נוטים לחפש מידע באינטרנט ולקבל הצעות ואולי מחירים טובים יותר. ניהול העסק באסטרטגיית ה OMNICHANEL מאפשר לשווק ולנהל את העסק בכל הערוצים במקביל, כולל שיטות מסורתיות של פרסום המוני המשולבות בערוצים אינטראקטיביים מתפתחים. אתרים, הצעות דוא"ל, מסרים ברשתות החברתיות וחנויות פיזיות מציגים את אותם ההודעות, ההצעות והמוצרים. הרעיון הכל-ערוצי לא רק מרחיב את טווח הערוצים, אלא גם משלב את הצרכים, התקשורת והאינטראקציה בין הלקוח, המותג והמכירות.