דף נחיתה הוא דף אינטרנטי שעומד בפני עצמו ויש לו חשיבות בשיווק דיגיטלי. הדף מיוצר במיוחד למטרה מסוימת אחת בקמפיין שיווק או פרסום. דף הנחיתה נקרא כך מפני שזהו המקום שבו המבקר – לקוח פוטנציאלי – נוחת כשהוא מקליק על מודעה בפייסבוק או ב'גוגל אדוורדס'.
דפי נחיתה מעוצבים כך שהם ממוקדים במטרה אחת, שמוגדרת כ'קריאה לפעולה' (CTA – Call To Action). הפשטות והמיקוד של העיצוב הופכים את דפי הנחיתה לאפשרות הטובה ביותר להגדלת יחס ההמרה של הקמפיינים הממומנים והם מורידים עלויות של מכירה או רכישת לידים.