בשיווק דיגיטלי ידוע ש "התוכן הוא המלך" ! גוגל סורק תוכן, מקדד תוכן, מנתח תוכן וסומך על התוכן שנמצא במרחב הדיגיטלי בכלל ובאתר שלך בפרט, על מנת לדרג את האתר שלך ולהציג אותו בפני המחפשים הרלוונטיים.
לא כל תוכן עוזר לקדם את האתר שלך. חייבים להעלות תוכן מתאים ורלוונטי! לכן יש צורך להשקיע בגיבוש אסטרטגיה שיווקית שתוביל אותנו.
איך עושים את זה? (אחרי שיש לנו אסטרטגיה ברורה)
- קבץ את התוכן שלך סביב נושאים וכותרות.
- חלק את התוכן שלך על פי – המקום (הרגשי) שבו הלקוח הפוטנציאלי שלך נמצא בתהליך הרכישה – חשיפה / מודעות / מתעניין / בשל לקניה
- תתמקד במילות ומונחי מפתח – באילו מילים לקוח פוטנציאלי משתמש כדי לחפש את המוצר/שרות שלך?
- כתוב לבני אדם ולא למנועי חיפוש.