מסחר דיגיטלי
יש לך מוצר? רוצה למכור באינטרנט?
ההחלטה למכור מוצרים באינטרנט היא החלטה בעלת חשיבות עצומה ויש לה משמעויות רבות מבחינת ניהול העסק. ההחלטה נוגעת לעלויות לא מבוטלות, לשירות הלקוחות, לניהול הייצור והמלאי, לניהול השיווק וקידום החנות. הדברים לא כל כך פשוטים, ולעתים הם מאוד מבלבלים.
ב’גפן ייעוץ עסקי‘ אנו מלווים את העסק משלב פיתוח המוצר ועד האריזה והמשלוח, כולל כל מה שכרוך בניהול וקידום נקודת המכירה האינטרנטית. אנו עוסקים בפיתוח אסטרטגיה עסקית ושיווקית לעסק, מכינים תכנית שיווק וקידום (אורגני וממומן, בגוגל וברשתות החברתיות), כולל תמהיל הפרסום וגיבוש תקציב לקידום החנות האינטרנטית. אנו מלווים את הלקוחות שלנו בהטמעת התוכנית מניהול שגרת החנות ועד לביצוע המכירות בפועל.
חיה בן דור מוכרת היטב בקרב בוגרי בצלאל, שנקר ומכללות שמלמדות עיצוב. מזה יותר מעשר שנים היא מלווה עסקים בתחום העיצוב – אופנה, תכשיטים, יודאיקה וחפצי חן – ומסייעת בהקמת חנויות אינטרנטיות. בן דור חלוצה בהקמה ובקידום מוצרים וחנויות ב- ETSY וב- AMAZONHANDMADE
בכל הנוגע למכירה באינטרנט קשה להבין מה חשוב ומה פחות, ומה יביא אותך כמה שיותר מהר עם מוצר לשוק. הייעוץ של ‘גפן ייעוץ עסקי‘ מספק סדר, ארגון וכלים מעשיים.
על מנת להצליח בעולם המסחר המקוון יש לשלב כוחות בין הצד הטכנולוגי של עולם המסחר המקוון, לעולם תוכן שלם שצריך להיכנס אליו.
ל’גפן ייעוץ עסקי‘ ניסיון רב בהקמת חנויות אינטרנטיות בפלטפורמות השונות – וורדפרס, מג'נטו ו- SHOPIFY ועוד.
הייעוץ למסחר דיגיטלי עוסק בבחירת הפלטפורמה המתאימה למסחר לפי המיתוג, הענף והמוצר שמבקשים למכור; באפיון האתר והפונקציות הנדרשות; במיתוג האתר; בפיתוח אסטרטגיה עסקית ושיווקית; בהכנת תכנית שיווק וקידום שעוסקת בקיום תדמית מותג עקבית שמושכת לקוחות ומעודד את את המכירות ברשת; בגיבוש שגרת ניהול החנות; בפיקוח על מכירות מקוונות של עסק קמעונאי ובקידום נוכחות אינטרנטית של העסק.
ל'גפן' מומחיות בגיבוש תכניות שיווק וקידום, פיתוח תוכן שיווקי והקמת משפכים שיווקיים תוך שימוש במגוון כילים (אורגני וממומן) – גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, SMS, וואטסאפ, מערכות דיוור (מיילצ'ימפ, סמוב, רב מסר), אאוטבריין, טבולה, זאפ ועוד.
מה אנחנו עושים בפועל?